onsdag 29 april 2009

Goodie bag: Förtydligande

Det har kommit till vår kännedom att det är några av er som inte har fått en bok i er goodie bag. Detta är vi arrangörer väldigt besvikna över, för vi var rigoröst noggranna när vi packade böckerna i påsarna kvällen före BBC. Det finns helt enkelt inte en chans i världen att vi skulle ha missat så många böcker (om ens en enda).

Vi gjorde klart allt på Planet Fitness och ställde in goodiebagsen i era respektive skåp på fredagen. Sedan vaktade vi skåpen tills gymmet hade stängt. Detta gjorde vi eftersom vi inte hade 50 hänglås att tillgå. Vi kom till PF före öppning på lördagen. Vad som har hänt i skåpen under natten och morgonen hade vi därmed inte kontroll över, men vi kunde inte drömma om att någon...

Det känns naturligtvis oerhört tråkigt att behöva ana sådant som man inte vill tro om andra människor, men vi kan tyvärr bara beklaga att inte alla har fått en bok i sin goodie bag.

Vi hoppas att ni kan se tillbaka på BBC med glädje, med eller utan bok!


(Antalet Gainomax skulle vara 3 i respektive goodie bag. Om någon har fått fler är det troligtvis så att den har bytt till sig den/de extra.)

4 kommentarer:

Erika sa...

Tråkigt att det verkar ha varit "tjuvar" framme på Planet Fitness... Jag fick ingen bok i min goodie bag men jag är super nöjd ändå! Jag tänkte inte på att det skulle varit en i så jag var bara glad över allt som låg i bagen... =) Och jag kommer garanterat se tillbaka på BBC med bara positiva tankar! Tack för en super rolig dag! Kramar

Löpning & Livet sa...

Självklart är det tråkigt om någon tagit saker ur goddibagsen, men det är ingen bid deal för mig! jag åkte som sagt inte på bbc för väskans skull, den var bara bonus!

och ang gainomaxen så spelar det VERKLIGEN ingen roll!! tyckte bara att jag sett flera som lagt upp bilder på fyra, men att jag och de andra som "bara" fick 3 hade fått nåt anant ist.

tänkt inte mer på det här nu, bbc var succe ändå!!

Annika sa...

Jag hade turen att få en bok i min påse men reflekterade lite hastigt att det inte var någon av Oscar Nilssons böcker som man kunde läsa om här på bloggen tidigare... men den ändringen kanske var samma för alla? :)

Terese sa...

Annika - info om Oscar Nilsson-böckerna kommer. Håll utkik ...