lördag 18 april 2009

Fokus på: Jenna!

Vi BBC-arrangörer ville presentera ett urval av er deltagare för att alla ska känna igen något ansikte när vi drar igång på lördag. Vi bad helt enkelt några slumpvis utvalda deltagare att svara på några korta frågor! 15 minutes of fame på BBC!

Namn: Jenna
Ålder: 22
Hemort: Stockholm
Blogg: www.jennas.blogg.se
Antal BBC: 1:a bootcampen


1) Nämn din absoluta favoritövning/träningspass!
Favoritpasset består av lite av varje. Den får gärna inledas med ett svettigt spinningpass, fullföljas av rygg och mage i gymmet (gärna med någon som står och gapar bredvid mig!) och avrundas med en avkopplande stretch eller yoga-klass.

2) Bästa endorfinkicken får jag av:
Bästa endorfinkicken nås helt klart efter en spinningklass där verkligen allt har klaffat. Humöret, musiken, instruktören och den där känslan av att man inte hade orkat ett pedalvarv till när man stiger av sadeln.

3) När jag inte tränar så:
När jag inte tränar så studerar jag psykologi, arbetar i receptionen på Sats och umgås med nära och kära!

4) Det här gör mig glad: Glad blir jag av att vakna till solstrålar, att mötas av spontana leenden och när jag efter ett hårt träningspass sjunker ner i ett varmt bad med en kall smoothie i handen.

5) Varför BBC?
För att unna mig själv en lyxig present i form av mer träning än vad jag någonsin hinner med under en dag och för att få ta del av all träningsglädje som man får av en hel dag med andra träningsentusiaster!

Inga kommentarer: