måndag 20 april 2009

Fokus på: Andréa!

Vi BBC-arrangörer ville presentera ett urval av er deltagare för att alla ska känna igen något ansikte när vi drar igång på lördag. Vi bad helt enkelt några slumpvis utvalda deltagare att svara på några korta frågor! 15 minutes of fame på BBC!

Namn: Andréa Hultgren

Ålder: 27

Hemort: Göteborg (ursprungligen från Arvika)

Blogg: Löpning & Livet (http://lopningolivet.blogspot.com)

Antal BBC innan 25 april? 1st


1) Nämn din absoluta favoritövning/träningspass!

Backträning (trots att det är spyjobbigt) & Army Training (trots att det är spyjobbigt)! Ett lugnt och skönt lättdistanspass (löpning) en solig sommarmorgon/sommarkväll hör också till favoriterna. Och såklart att instruera ett tufft cykelpass för ett gäng glada och kämpande deltagare.

2) Bästa endorfinkicken får jag av:

När jag klarar saker jag inte trodde jag kunde, när jag slår mina rekord, när jag har en superdag där allt stämmer på instruktörscykeln och när ”runners high” infinner sig!

3) När jag inte tränar så:....

Har jag fullt upp med att hinna få i mig all mat jag behöver :) Pluggar också till en magisterexamen i kostvetenskap, jobbar på gym, försöker komma igång med mitt företag, bloggar, dricker massor av kaffe, äter godis, drömmer om ett eget djur och umgås med mina fina vänner.

4) Detta gör mig glad:

Endorfiner, löpning, kärlek, vänner, djur och sol.

5) Varför BBC?

För att det är kul att träna för nya instruktörer och kanske få lite ny inspiration. För att det är kul att träffa alla underbara bloggare. För att träning är det roligaste som finns

Inga kommentarer: