lördag 18 april 2009

Fokus på: Erika!

Vi BBC-arrangörer ville presentera ett urval av er deltagare för att alla ska känna igen något ansikte när vi drar igång på lördag. Vi bad helt enkelt några slumpvis utvalda deltagare att svara på några korta frågor! 15 minutes of fame på BBC!

Namn
: Erika
Ålder: 29
Hemort: Sundsvall
Blogg: http://gymfjolla.blogspot.com
Antal BBC innan 25 april?: 2 st. Blogger Boot Camp förra året och Blogger Ski Camp i januari i år.


1) Nämn din absoluta favoritövning/träningspass!
Militärpress och armhävningar är favvoövningarna när det kommer till mina gympass.
Boxpass är det allra bästa och mest uttömmande grupp-passet.

2) Bästa endorfinkicken får jag av:
Ett träningspass där jag ökar på vikter och känner kontakt med musklerna.

3) När jag inte tränar så:....
Njuter jag av livet med min prins!

4) Detta gör mig glad:
Kärlek, träning och Vänner (både mina egna och serien)

5) Varför BBC?
Givet val då förra årets BBC var en succé och uppföljaren i Åre likaså.
Ser fram emot att träna med alla fina töser jag blivit vän med och alla nya
bekantskaper också såklart. BBC detta år blir en utmaning iom självaste BC-passet :)

Inga kommentarer: