onsdag 22 april 2009

Fokus på: Lisa!

Vi BBC-arrangörer ville presentera ett urval av er deltagare för att alla ska känna igen något ansikte när vi drar igång på lördag. Vi bad helt enkelt några slumpvis utvalda deltagare att svara på några korta frågor! 15 minutes of fame på BBC!

Namn: Lisa
Ålder
: 23 år
Hemort: Norrköping
Blogg
: http://silverscreen.blogg.se
Antal BBC innan 25 april?1 st, var med på det förra året :)


1) Nämn din absoluta favoritövning/träningspass!
Favoritträningspasset är ett kickboxningspass där det händer mycket. Styrka, kondition och teknik blandas och när man stretchar efteråt är man helt harmonisk efter att ha fått ur sig all aggression. Annars är step och riktigt tung styrketräning några av favoriterna!

2) Bästa endorfinkicken får jag av:
Ett kickboxningspass där allt har klaffat. Jag har varit stark, snabb och riktigt duktig!

3) När jag inte tränar så:....

Pluggar jag till Civilingenjör Medieteknik i Norrköping.

4) Detta gör mig glad:
Mina nära och kära. Sedan gör alltid våren mig väldigt glad, tänk vad lite sol kan göra för humöret och motivationen!

5) Varför BBC?
Jag fick en ingivelse förra året och anmälde mig. Det var jättekul att träffa nytt folk och att få träna och framförallt blev man väldigt inspirerad. Valet ifall jag skulle vara med nu var inte svårt alls. Jag ser BBC som ett motivationshöjande event. Jag räknar med att gå därifrån slutkörd fysikt men totalt lycklig psykiskt med både energi och ny inspiration för många månader framåt!

Inga kommentarer: