tisdag 21 april 2009

Fokus på: Helena!

Vi BBC-arrangörer ville presentera ett urval av er deltagare för att alla ska känna igen något ansikte när vi drar igång på lördag. Vi bad helt enkelt några slumpvis utvalda deltagare att svara på några korta frågor! 15 minutes of fame på BBC!

Namn: Helena Olsson
Ålder:
35

Hemort: Sthlm
Blogg:
www.tindrasgarderob.blogg.se
Antal BBC innan 25 april?:
detta blir mitt första.
1) Nämn din absoluta favoritövning/träningspass:
När jag tränar med min PT Pelle för han får mig att överstiga gränser jag inte trodde att jag skulle klara.


2) Bästa endorfinkicken får jag av: Livet och när jag uppnår mål som jag inte trodde var möjliga och när jag tränar ett riktigt bra pass.

3) När jag inte tränar så:....
Jobbar jag, driver egen firma som frisör och make up artist så mycket tid spenderas på salongen annars umgås jag med min Älskling och goa vänner.


4) Detta gör mig glad:
När livet leker och jag har flyt i saker som jag tar mig för, vare sig det är på hemmafronten, jobbet eller träningen.


5) Varför BBC? :
Det verkar roligt och spännande och att förhoppnings vis knyta kontakter med härliga människor som gillar att träna.

Inga kommentarer: