tisdag 10 mars 2009

Vad vill du cykla till?

Förra året när jag skulle köra min cykelklass på Blogger Boot Camp uppmanade jag deltagarna innan att komma med önskemål på upplägg eller musik. Tror jag fick in ett par svar ...

I år försöker jag igen. Du som har valt att cykla med mig första timmen på Blogger Boot Camp 2009 - vad önskar du? Skriv in i kommentarsfältet snabbast möjligt. Jag lovar inte att jag kommer följa allt ni säger slaviskt, men godbitarna plockar jag ut för att vi ska få en G-R-Y-M start på dagen och en riktig spark i baken ;-)

7 kommentarer:

Löpning & Livet sa...

Jag gillar ju INTE schlager, men det vet jag ju att du gör så jag ska väl inte hoppas på förmycket ;) Annars är jag nog inte så kräsen :)

Em Löfgren sa...

Håller med Andrea! inte schlager! haha!! gärna rn'b! och typ prodigy =) haha! men annars går det mesta bra ;) undvika dock som sagt gärna gamla svenska poplåtar ;)Ser fram emot ditt pass =)

Cizzi sa...

safri duo är alltid en favvo ;)

Erika sa...

Du hade grym musik förra året! Men lite schlager vore inte fel :)

Terese sa...

Ni e så söta. Kör schlager - kör inte schlager. Ja, det var väl vad jag hade väntat mig. Det blir nog bra i slutändan ska ni nog se ;-)

Anna (Orka mera) sa...

Å kör på musik du själv gillar och går i gång på! Då blir det bäst. Fast lite jumping allover the world skadar ju aldig :)

Anonym sa...

Musiken är ju verkligen bland det viktigaste under spinningpasset, där jag hämtar kraft i takten när det känns övertungt... Det blir säkert bra, folk verkar uppskatta dina pass vad man har läst på olika bloggar :) Är inget schlagerfan jag heller men cyklade till Alcazars låt i söndags och det fungerade :) Någon tung rocklåt i uppförbackarna och ny och härlig r'n'b/dance går jag igång på :)