onsdag 21 januari 2009

Blogger Boot Camp 25 april 2009

Förra årets boot camp återkommer i förnyad och förbättrad tappning. Mer träningsglädje, mer adrenalin, högre puls och mer gemenskap.

Blogger Boot Camp 2009 går av stapeln på Planet Fitness i Stockholm den 25 april.

Missa inte denna fantastiska helg där muskler växer, konditionen slipas, vänskapsband skapas och nya vanor blir till!

Blogger Boot Camp 2009 kostar 695 kr. I priset ingår en hel dags träning, lunch, funktionströja, föreläsning om kost och träning, samt tillgång till relax, ångbastu, bubbelpool och vanlig pool. Som en bonus får du med dig en goodiebag hem.

Anmäl dig via mail till bloggerbootcamp[snabela]gmail[punkt]com. Åldersgräns 16 år. Anmälan är bindande och du behöver givetvis inte vara bloggare för att få deltaga.

Antalet deltagare är begränsat, så skynda dig att anmäla dig!

Design: Henrik Björkman

16 kommentarer:

Erika sa...

Jag anmäler mig direkt. Sweet, nu har vi något nytt att se fram emot :)

Pernilla "Nilla" Svensson sa...

Å jag me har anmält mig... roligt roligt som min kusin skulle ha sagt! *s*

TheLoonyNail sa...

Jag vill åxå vara med!!
Snygg logga förresten!

Löpning & Livet sa...

Åh klart jag måste va med!

Anonym sa...

Hur gör man med betalningen? Sugen som sjutton :o)!

Anonym sa...

Låter kanonkul. Jag är på, för jämlikhetens skull :) Håller med vargen, snygg logga!

Mela sa...

Anmäl er via mail till bloggerbootcamp@gmail.com så kommer ett vändande mail med betalningsuppgifter! Kanonkul med ert gensvar! :)

Cizzi sa...

Jag kommer med den här gången! =) Undrar vart jag ska bo....

Anonym sa...

vad är det för olika träningar under dagen ?? tror jag ska anmäla mig :) men som sagt, vad är de för olika pass??

Sofy sa...

Malin: Mer info kommer så fort schemat är spikat. Det blir varierad träning både inomhus och utomhus!

Susanna sa...

Usch vad ledsen jag blir nu. Det finns en helg på våren som jag är upptagen med annat, och så blir det just den. Freking skit!

Anonym sa...

Efter att ha följt Pumas fantastiska blogg (och galna upptåg) i drygt 2 år och suckat avundsjukt åt både Blogger Boot Camp och Blogger Ski Camp måste jag självklart anmäla mig!!!

Mail med anmälan kommer. Hur många deltagare finns det plats för???

Anonym sa...

Hade jag inte varit höggravid då skulle jag absolut anmält mig. Det var ju så skoj senast! :-)

Silverscreen sa...

Weee! Självklart ska man vara med!

Sofy sa...

Elin: Oj, grattis!

Em Löfgren sa...

anmäler mig nu!! såklart! fy fan vad roligt!!!
ett mål att träna inför!
och gud vad kul att träffa alla! var ju så bitter som missade förra året!