måndag 26 januari 2009

BBC på facebook

Vi i arrangörsstaben önskar att bloggen för campet kommer att vara levande och att vi kan få in kommentarer av läsare och deltagare. För att förenkla kommunikationen mellan deltagare, tex kring ordnande av sängplatser, eller om folk vill hitta på något kvällen eller på söndagen (trots träningsvärk) så har vi skapat eventet BLOGGER BOOT CAMP 2009 även på facebook.

Kom ihåg att anmälan till campet fortfarande ska ske via mail!
Efter anmälan får du ett bekräftelsemail med betalningsanvisningar.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Måste man få en inbjudan till eventet via Facebook för att hitta det på Facebook? Hittar det inte om man söker.

Mela sa...

Nope, det är ett öppet event, så du borde hitta det. Följ länket i inlägget annars så kommer du direkt till eventet!

Anonym sa...

När jag klickar på länken hamnar jag på inloggningssidan, och efter jag loggat in kommer jag in på min sida som vanligt. Hittar inte eventet när jag söker heller. Vet inte vad jag gör för fel.